12 Oktober 2021

‘Penggayaan semula’ keluaran pad brek Brembo Xtra telah didedahkan

Penampilan baharu pad brek Brembo Xtra bertujuan untuk menyerlahkan keunikan keluaran produk.

Pengeluar sistem pembrekan unggul Brembo mengumumkan penggayaan semula pad brek ‘Brembo Xtra’ Aftermarket. Siri pad ini dibangunkan untuk mengiringi keluaran cakera bergerudi dan beralur Aftermarket syarikat, memenuhi keperluan penggemar pemanduan sukan yang juga menuntut keselesaan dan tempoh semasa penggunaan di jalan raya setiap hari.
 
‘Penggayaan semula’ keluaran pad brek Brembo Xtra telah didedahkan
 
Tersedia untuk pembelian sejak bulan Jun 2021, pad brek Brembo Xtra yang dikemas kini secara visual menampilkan grafik serba baharu yang menyertakan pemipis kelabu baharu dengan pencetakan pad merah yang memaparkan logo 'Brembo Xtra'. Reka bentuk baharu ini menggantikan pengukiran laser yang sehingga kini terdapat pada bahan geseran.
 
Dalam usaha mengekalkan standard kelestarian tingi Brembo, pad brek yang dikemas ini disediakan dalam pembalut yang boleh dikitar semula sepenuhnya. Lapisan tambahan ini memberikan perlindungan tambahan pada pembungkusan. Reka bentuk aestetik pad brek, bersama-sama pembungkusan yang diperbaharui, membezakan siri Brembo Xtra daripada keluaran lain syarikat, dengan itu menyerlahkan kualiti ultra premiumnya.
 
‘Penggayaan semula’ keluaran pad brek Brembo Xtra telah didedahkan
 
Pertama kali dilancarkan pada tahun 2018, keluaran pad brek Brembo Xtra direka khusus untuk keluaran cakera Max dan Xtra. Ia meliputi lebih 100 nombor bahagian termasuk kereta kompak, sederhana dan sports yang terkini. Pad brek menampilkan bahan yang dipanggil BRM X L01 yang dibangunkan secara khusus oleh jurutera syarikat. Pad brek ini diperbuat lebih daripada 30 komponen yang telah dikaji dan diuji di makmal penyelidikan canggih Brembo.
Brembo telah dapat membangunkan bahan inovatif ini kerana pengalamannya dalam bidang peralatan tulen (OE) dan kerana banyak produk berprestasi tinggi yang telah dicipta untuk memenuhi keadaan pembrekan yang paling ekstrem. Ciri-ciri pad brek Brembo Xtra termasuk rasa injak yang unggul, selesa dan prestasi pudar, dan juga lebih kestabilan geseran, pengurangan dalam haus dan lusuh pada rim.
 
'Penampilan baharu' pad brek Brembo Xtra adalah diluluskan oleh ECE R90, bermakna bahawa pad brek tersebut adalah alat ganti yang serasi sepenuhnya untuk penggunaan di jalan raya. Fasa transisi sedang dilaksanakan berhubung dengan pad brek Brembo Xtra yang menampilkan pemipis hitam dan pemipis kelabu baharu, bermakna kedua-dua pilihan tersebut tersedia untuk pembelian di pasaran selama beberapa bulan.
Dasar Privasi">