Apakah itu nombor PR dan ORGA?

Sebelum anda membeli produk Brembo, periksa bahawa produk itu serasi dengan kereta anda. Dalam sesetengah kes, nombor PR dan ORGA boleh membantu anda untuk memeriksa keserasian.
 
Apabila anda menggunakan fungsi carian katalog produk Brembo untuk mencari komponen yang anda perlukan, kadangkala anda mungkin mendapat senarai nombor produk yang berbeza, yang kemudiannya anda perlu pilih komponen yang serasi untuk kereta anda daripada senarai tersebut.
 
 
Cara untuk memeriksa komponen yang serasi.
 
Lajur "Maklumat Kenderaan" mengandungi item maklumat tambahan yang membolehkan anda memilih nombor alat yang betul daripada senarai yang tersedia. Ini termasuk nombor PR dan ORGA.

Nombor PR ("Primärausstattung" = "peralatan tulen") mengenal pasti alat ganti tertentu untuk kenderaan VAG (Kumpulan Volkswagen/Audi). Nombor ini boleh ditemui pada label sama yang mengandungi butiran pengenalpastian kenderaan, atau dalam manual servis kenderaan.

Nombor ORGA mengenal pasti alat ganti tertentu untuk kenderaan kumpulan PSA. Empat (4) angka pertama daripada nombor ORGA boleh juga ditemui pada label pengenalpastian kenderaan.
 
Nyatakan maklumat kenderaan, mengenal pasti nombor PR
Nombor PR
 
Tunjukkan maklumat kenderaan, mengenal pasti nombor ORGA
Nombor ORGA
 
Lajur yang menunjukkan maklumat kenderaan
Lajur "Maklumat kenderaan"
Anda perlu memilih produk yang betul untuk kereta anda untuk sistem pembrekan anda untuk berfungsi dengan betul. Sila pastikan bahawa anda telah memilih nombor alat yang betul..
 
 
 

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Apakah pilihan terbaik untuk kereta saya, cakera Max atau Xtra?
Dasar Privasi">