Bagaimanakah saya boleh mengenal pasti produk yang betul untuk dipasang pada kereta saya menggunakan fungsi cari Brembo Parts?

Sijil pendaftaran kenderaan Itali dengan butiran ciri kenderaan
 
Sebelum anda membeli produk Brembo, periksa bahawa produk itu serasi dengan kereta anda. Beginilah cara untuk anda melakukannya.
 
Anda perlukan maklumat yang berikut (ditemui dalam dokumen pendaftaran kenderaan anda, lihat imej) untuk mencari produk yang betul untuk kereta anda:
 
  • Pengeluar
  • Model
  • Enjin
  • Kuasa (kW)
  • Tahun pembinaan
  • Secara alternatif, untuk kenderaan yang berdaftar di UK, Itali, Perancis dan Jerman, anda boleh menggunakan nombor plat kenderaan anda atau nombor kod KBA anda.
 
Setelah anda mempunyai maklumat ini, pilih penapis carian “Kenderaan” dan masukkan butiran yang diminta. Secara alternatif, pilih penapis untuk mencari mengikut “Nombor plat lesen”.
 
Jika menggunakan penapis carian "Kenderaan", anda boleh memperhalusi carian lagi dengan memilih “Carian Lanjutan”. Fungsi carian ini membolehkan anda untuk fokuskan keputusan hingga ke ’gandar (depan/belakang), jenama (Brembo, AP, Breco) atau kategori produk (cakera, pad, gelendong, dsb.), atau cari dalam kumpulan alat ganti baharu sahaja.

Setelah cariannya selesai, suatu halaman dipaparkan yang menyenaraikan semua nombor alat ganti Brembo yang serasi dengan kenderaan anda, disubbahagikan mengikut kategori produk. 
 
Sekarang lihat dengan teliti di kolum akhir dalam jadual, di bawah tajuk “Maklumat kenderaan”. Kolum ini mengandungi maklumat penting kerana memilih nombor alat yang betul, seperti nombor PR, nombor ORGA, julat data kenderaan yang serasi (cth. -> 54824556, 54824557 ->), sama ada pek sport tersedia atau tidak (-/+ pek sport) dsb.
Lajur yang menunjukkan maklumat kenderaan
Lajur "Maklumat kenderaan"
 
 
Anda perlu memilih produk yang betul untuk kereta anda untuk sistem pembrekan anda untuk berfungsi dengan betul. Sila pastikan anda memilih kod alat yang betul.
 

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Apakah itu nombor PR dan ORGA?
Dasar Privasi">