Produk dalam talian Brembo Cara untuk mengenali penjual sah

Sebelum anda membeli produk Brembo, sentiasa periksa bahawa produk itu serasi dengan kereta anda.
Selain saluran konvensional (pengedar, penjual alat ganti dan garaj), produk Brembo juga boleh didapati dengan meluas secara dalam talian.
Tetapi ini menimbulkan soalan: adakah produk itu benar-benar produk tulen atau adakah produk itu tiruan? Bagaimanakah saya boleh memastikan bahawa saya membeli produk Brembo asli?
 
Logo pengedar rasmi Brembo
 
Logo “Brembo Official dealer” (Pengedar Rasmi Brembo) dan imej produk.
 
Logo “Brembo Official Dealer” ialah jaminan anda bahawa penjual yang anda beli produknya telah disahkan oleh Brembo. Untuk mendapatkan pengesahan lanjut bahawa sumber yang anda beli adalah sah, semak imej di bawah tentang produk Brembo dan butiran teknikalnya - ini secara umum hendaklah sepadan dengan imej dan butiran yang dipaparkan di www.bremboparts.com (katalog rasmi produk Brembo untuk pasaran alat ganti).
 
Bagaimanakah jika tidak ada logo atau imejnya berbeza?
 
Perlu diingatkan bahawa meskipun imej dan spesifikasi teknikal yang ditunjukkan di laman web vendor bukan padanan yang sempurna dengan yang ada di laman web www.bremboparts.com, ini tidak semestinya bermakna item itu bukan produk asli Brembo.

Jika logo “Brembo Official Dealer” tidak dipaparkan di laman web vendor, ini boleh menimbulkan keraguan sama ada produk itu adalah sebahagian daripada rangkaian Brembo yang sah. Tetapi ini tidak bermakna bahawa produk Brembo yang dijual oleh vendor bukan asli atau tiruan. Itu mungkin vendor tersebut telah membeli produk Brembo daripada pengedar sah tetapi tidak begitu ambil berat untuk memastikan pengalaman pembelian yang memuaskan hati dan selamat untuk penggunanya.

Jika anda masih tidak pasti tentang vendor yang anda fikir hendak beli produk Brembo, atau untuk melaporkan apa-apa aktiviti atau laman web yang mencurigakan, sila hubungi kami di sini pada bila-bila masa!
 

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Khidmat selepas jualan
Baca artikel seterusnya
Kenali produk yang tulen
Dasar Privasi">