22 April 2022

EV Brembo Beyond Kit baharu

Tidak pernah ada yang lebih sesuai untuk kenderaan elektrik

Ketahanan terhadap kakisan, kurang bunyi dan ketahanan membezakan rangkaian baharu cakera dan pad Aftermarket khusus untuk kereta elektrik penuh

Brembo mempersembahkan Madrid Beyond EV Kit baharu di Motortec Automechanika, sebuah keluarga baharu cakera bersalut khas dan pad brek inovatif yang meningkatkan tawaran pasaran selepas Brembo untuk kereta elektrik dengan ketara.
 
Penyelesaian Brembo terkini, yang diperoleh terus daripada warisan dan kepakaran OE, telah direka khusus untuk menggabungkan impak alam sekitar yang rendah dengan prestasi dan keselamatan terbaik yang mungkin berkat bahan inovatif dan teknologi moden yang digunakan semasa proses pembangunan.
 
Hasilnya ialah Brembo's Beyond EV Kit yang merangkumi cakera EV baharu dan rangkaian pad EV yang dibuat khusus untuk kereta elektrik paling popular di pasaran. Komponen baharu lebih senyap dan lebih tahan terhadap pengoksidaan dan oleh itu bertahan lebih lama, kelebihan yang semuanya menyumbang kepada kemampanan. Rawatan pelindung berganda membantu mengelakkan kakisan keseluruhan kit dan menambah kecemerlangan dan estetika yang menarik pada cakera. Selanjutnya, bahan geseran bebas kuprum khas dengan plat sandaran bergalvani mengurangkan kedua-dua habuk dan hingar jalan apabila membrek.
 
Keselamatan dan ketahanan adalah penting kepada reka bentuk penyelesaian brek baharu ini.
Kereta elektrik menggunakan brek jana semula selain brek lesapan tradisional, lalu mengurangkan penggunaan brek geseran. Lama kelamaan, ini boleh mengakibatkan pembentukan karat pada komponen sistem brek yang tidak digunakan, menghakis keselamatan sistem brek dan meningkatkan kos penyelenggaraan. Matlamat Brembo adalah untuk mencipta kit brek yang senyap dan tahan kakisan, dan meminimumkan seretan sisa. Rangkaian terkini pad EV Brembo dan cakera EV memenuhi keperluan ini, memindahkan banyak inovasi teknologi, bahan dan rawatan yang diperkenalkan oleh syarikat untuk Pasaran OE.
 
Sistem brek memainkan peranan penting dalam membentuk masa depan mobiliti dan Brembo, sebagai Penyedia Penyelesaian, sedang membangunkan produk baharu dan lebih canggih yang akan meningkatkan dinamik pemanduan kenderaan generasi baharu ini.
 
Brembo Beyond EV Kit akan tersedia pada bulan Mei 2022 dalam penyelesaian kit khusus yang akan merangkumi cakera bersalut dan bahan geseran bebas tembaga khas dengan plat sandaran bergalvani.
 
EV Brembo Beyond Kit baharu
Dasar Privasi">