Adakah alat ganti Brembo boleh ditukar ganti dan serasi dengan komponen peralatan tulen?

Semua alat ganti Brembo adalah setara OE, mengikut Peraturan EC 461/2010, bermakna alat ganti itu boleh ditukar ganti sepenuhnya dan serasi dengan komponen asli pada kereta anda.
 
Alat ganti Brembo untuk kereta anda adalah setara peralatan asli, bermakna alat ganti itu boleh digunakan untuk menggantikan komponen asli yang relatif. Hal ini mematuhi Peraturan EC 461/2010, yang membenarkan penggunaan komponen setara OE untuk penyenggaraan kenderaan bahkan semasa tempoh waranti tanpa menjejaskan tarikh akhir waranti itu sendiri.

Bangga dengan lebih 50 tahun pengalaman sebagai rakan niaga untuk pengeluar kereta paling berprestij dalam dunia, Brembo membangunkan dan menghasilkan produk keluaran selepas pasaran dengan penjagaan dan kejituan yang sama dikhususkan kepada alat peralatan tulen.(OE).

Semua kilang pengeluaran Brembo di mana kedua-dua produk OE dan produk alat ganti dikilangkan telah diluluskan oleh pembuat kereta yang relatif.

Daripada reka bentuk dan kejuruteraan kepada faundri, daripada pemesinan kepada pengedaran dan daripada pembangunan sebatian bahan geseran kepada proses penekanan, Brembo memantau setiap peringkat dalam proses pengeluaran dengan begitu teliti untuk memastikan bahawa produknya mematuhi sepenuhnya dengan standard kualiti paling terperinci daripada pengeluar-pengeluar kereta terbaik di dunia.
 
Loji Brembo menunjukkan barisan pemasangan dan mesin yang digunakan

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Sijil penghomologan untuk keluaran cakera brek Brembo Max dan Brembo Xtra
Dasar Privasi">