Mengapakah sesetengah cakera pilihan Xtra mempunyai lubang tembus sementara yang lain mempunyai lubang buta?

Sebelum anda membeli salah satu daripada produk Brembo, sila periksa sama ada produk itu serasi dengan kereta anda.
 
Lubang pada permukaan pembrekan adalah ciri biasa pada cakera keluaran Brembo Xtra. Cakera ini meningkatkan prestasi sistem dari segi cengkaman awal, rasa injap, ketahanan pudar dan kapasiti pelesapan haba.

Cakera Xtra boleh memberikan penyelesaian reka bentuk yang berbeza daripada reka bentuk asli cakera mengikut jenis penggunaan yang cakera itu digunakan (model kereta, kelajuan maksimum, berat dan kuasa enjin). Ini adalah dari segi bahan yang diguna dan daripada bilangan lubang, jenis dan corak pada permukaan.

Dalam sesetengah kes, penyelesaian “lubang buta” (lekuk) lebih diutamakan berbanding lubang tembus, manakala dalam kes lain bahan khusus yang dapat meningkatkan ketahanan terhadap tekanan termomekanikal yang dilalui oleh cakera telah dipilih dengan sewajarnya.
 
Cakera Brembo dengan lubang buta: Kod 0891631X
Lekuk. Nombor alat ganti 0891631X
 
 
Cakera Brembo dengan lubang tembus: Kod 09B3521X
Lubang tembus. Nombor alat ganti 09B3521X
 
 
Semua ini telah dilakukan bukan sahaja untuk memastikan prestasi tertinggi produk tetapi juga untuk mengekalkan ciri keselamatan yang sama cakera asal.

Disebabkan oleh penyelesaian per kod dan aplikasi tersuai ini serta banyak ujian yang dijalankan ke atas dinamometer cesis dan di atas jalan raya, semua nombor alat ganti keluaran Xtra telah diluluskan oleh ECE-R90. Ini membolehkan dan memastikan penggunaan jalan raya adalah selamat sepenuhnya.

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Saya menemui dua cakera brek yang kelihatan betul-betul sama. Bagaimanakah caranya untuk saya memilih nombor alat yang betul?
Dasar Privasi">