Saya menemui dua cakera brek yang kelihatan betul-betul sama. Bagaimanakah caranya untuk saya memilih nombor alat yang betul?

Sebelum anda membeli produk Brembo, pastikan dahulu bahawa produk itu serasi dengan kereta anda. Di sini ialah cara untuk membuat pilihan yang betul antara dua nombor alat produk yang sangat serupa.
 
Fungsi carian produk Brembo mengembalikan dua nombor alat produk yang sangat serupa untuk kereta anda (untuk gandar depan, dan gandar belakang atau kedua-duanya).
 
Anda mungkin mencari nombor alat untuk cakera tanpa salutan perlindungan (yang berakhir dengan “0” atau “4”) dan satu nombor alat untuk cakera bersalut UV (yang berakhir dengan nombor dua digit yang berakhir dengan “1”, cth. “.21”, “.31”, “.41”). Cakera yang pertama dirawat dengan salutan Ultraungu khas yang menawarkan perlindungan yang sekata daripada kakisan yang berpunca daripada cuaca. Jika penampilan kereta anda penting bagi anda, kami mengesyorkan cakera bersalutUV!

Anda perlu memilih produk yang betul untuk kereta anda untuk sistem pembrekan anda untuk berfungsi dengan betul. Sila pastikan bahawa anda telah memilih nombor alat yang betul.
 

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Saya menemui dua cakera brek yang kelihatan betul-betul sama. Bagaimanakah caranya untuk saya memilih nombor alat yang betul?
Dasar Privasi">