Saya menemui dua cakera brek yang kelihatan betul-betul sama. Bagaimanakah caranya untuk saya memilih nombor alat yang betul?

Sebelum anda membeli produk Brembo, periksa bahawa produk itu serasi dengan kereta anda. Cara dan tempat untuk mencari maklumat yang anda perlukan untuk memastikan keserasian.
 
 
Jika fungsi carian katalog produk Brembo, digunakan menggunakan penapis “kenderaan” atau “nombor plat lesen” (boleh dipilih menggunakan butang di sudut atas sebelah kanan), memberikan lebih daripada satu nombor alat untuk kategori produk yang sama (cth. cakera, pad, cakera Brembo Max, dsb.), periksa kandungan kolum akhir di sebelah kanan, di bawah tajuk "Maklumat Kenderaan".

Untuk sesetengah kenderaan alat ganti yang betul bergantung pada ciri-ciri khusus tertentu kenderaan itu sendiri. Jadi, jika fungsi carian itu memberikan jadual hasil dengan lebih daripada satu pilihan, semak maklumat yang diberikan dalam lajur “Maklumat Kenderaan” dan bandingkannya dengan maklumat dalam manual pengguna kereta anda. Maklumat ini kini tersedia dalam bahasa Inggeris sahaja.
 
 
Lajur yang menunjukkan maklumat kenderaan
 
 
Jika lajur tersebut tidak mengandungi maklumat, ini mungkin bermakna bahawa satu varian berminyak dan satu varian bersalut cat UV wujud untuk komponen kereta anda.
 
Anda perlu memilih produk yang betul untuk kereta anda untuk sistem pembrekan anda untuk berfungsi dengan betul. Sila pastikan bahawa anda telah memilih nombor alat yang betul.

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Adakah alat ganti Brembo boleh ditukar ganti dan serasi dengan komponen peralatan tulen?
Dasar Privasi">